18/5 -2010

God Morgon!!

Vet ni vad?? Solen skiner ute idag... :)
Tittade på termometern ute i köket... Det är 18 grader i solen..:)


Leo sov hela natten i natt och han sov i sin egen säng..:) Lönade sig nog att han inte sov så mycket igår eftermiddag/kväll. :)
Dessvärre ville han kliva upp runt 6 tiden i morse men det gick jag inte med på.. Flyttade över han till min säng så fick han sitta där och leka med sina nallar medans jag låg och drog mig i sängen....
Leo har nytt ätit gröt så jag ska ta och gå byta kläder på han....

När Mickaela vaknar så ska vi över på en kaffe hos henne... Kanske blir kaffe ute på bänken?
En och en annan promenad blir det nog idag med när solen skiner... Man får passa på att vara ute.. :)


Kommentarer
Postat av: Paula

Jag har inte fått någon bok, bara ett litet häfte med smakportioner och det var ju länge sedan man skulle haft nytta av den. Vad är det för bok du menar? Finns det mycket recept i den?

2010-05-18 @ 15:09:50
URL: http://paularyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0