18/5 -2010

När Leo vaknade så gick vi ner till Micka på kaffe..
Vi satte oss ute på balkongen men solen hade inte tagit sig fram dit så vi gick ut och satte oss med kaffekoppen...
Den bänken som står där är rätt äcklig.. Fullt med spindlar på den... Skrek nästan rätt ut när jag hade en spindel som klättrade på mig... Dom är smått äckliga, tål dom inte...
Var så varmt ute så vi satt ute i linne, lite färg skadar ju aldrig :P...
När Leo skulle äta så gick vi hem och Mickaela o lillan gick ner till sin mamma/mormor.. Bestämde att vi skulle ses nere på cykelbanan sen så lillan kunde cykla efter att Leo ätit och fått torr blöja på sig...
När vi var klara hemma så var det bara klä på Leo igen, promenerade ner till cykelbanan och mötte Micka och lillan och promenerade bort till Frendo och köpte mjölk. Leo somnade på tillbaka vägen. Promenerade hem till Mickaelas mamma och var där en snabbis..
Mickaela kom på att vi skulle grilla korv så vi promenerade hem igen och hämtade det vi skulle ha sen bänkade vi ner oss på bänken..:)
Var både gott och skönt att grilla och sitta i solen.. Det enda som saknades var en kall cider... Veronica och hennes dotter Agnes kom ut och höll oss sällskap...
Leo sov bara en timme sammanlagt...
Vi skiljdes åt och gick hem åt ett varsitt håll då barnen skulle få sova en stund.. Leo skulle dock inte sova, han skulle leka... La mig i sängen med han för jag tänkte att vi kan vila båda två men Leo ville inte.. La han i sin egen säng och 2 minuter senare sov han....
Jag har fått lite färg på axlarna idag.. wiieeehoo...:) HAHA....
Haft en skön dag ute med grannen...

Ikväll efter jobbet så kommer Carro och hon skulle ha rarbarber med sig om jag inte minns fel... Och vad skulle hon göra med rabarberna?? JO RABARBERPAJ... :P

Om 1 ½ timme börjar unga mödrar.. :) Igår missade jag det igen... Jag är rätt duktig på missa tv program man vill se... Men men...


Ska ta och lägga mig på sofflocket nu..
Hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0