14/5 -2010

Jag och Leo åkte inte med till min bror idag...
Leo sov och sen skulle han äta halv 2 så det var ingen mening.. Jag och Leo får åka dit en annan dag..
När Leo hade ätit så promenerade vi ner till konsum och postade iväg ett brev och köpte bananer till Leo...
Sedan promenerar vi vidare hem till mamma....
Ätit middag här idag och gott var det...
Medans alla andra satt och åt så stod jag och gjorde kladdkaka som vi precis har fikat...
Mamma och pappa är och lämnar Kevin o Adam nu och dom skulle hämta Leo´s tvättpåse i min lägenhet... Lite kris med rena kläder till Leo nu...

Leo sitter på golvet och leker med sin cykelhjälm.... :) Snart dags att ta en cykeltur med Leo igen. Väntar bara på att det ska bli fint väder...


Ska sätta mig på golvet o leka med Leo nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0