10/5 -2010

Måndag igen och ny vecka..
I morse var det grått och trist ute som vanligt men det är först nu solen tittar fram emellanåt... Jag gjorde mannagrynsgröt till mig och syrran i morse men kände ingen smak och då var det inte gott att äta gröten så jag hällde ut den i vasken...  
Syrran åkte för en stund sen.. Hon och Maja körde ner till frendos och köpte cigg o mjölk till mig... En annan kommer inte utanför ytterdörren idag..
Det är marknad i Mörrum och det hade varit kul att åka dit och titta men det kan man glömma.. Får gå på holje marknad istället när det nu är. Kan vara mitten va månaden eller så är det nog i slutet av månaden.. Vill köpa en t-shirt till Leo där det står övningsgår...:)
Leo har 38,2 i temp.. Hans snor är alldeles tjockt och grönt... Stackarn...
Har fått filmen Dear John på datorn så den ska jag kolla på sen när Leo ska sova.. Fanns inte med svensk text så blir att man får kolla med engelsk och det går lika bra det...
Leo sitter i babysittern och tuggar på majskrokar.
Han åt korvstroganoff till lunch idag och han åt som vanligt inte mer än ett par skedar.. Glass blev det till efterätt...

Kommentarer
Postat av: Ida Oinas

Majja*

2010-05-13 @ 23:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0