10/5 -2010

Dagen har inte alls varit rolig.. Uttråkad till max.. Dagen har gått så extremt sakta... Timmarna har känts som en evighet.
Solen kom fram framåt eftermiddagen och bara för det så kommer man inte utanför dörren... :(
Leo har varit alldeles kläning idag.. Man har inte kunnat göra något annat förens han har varit och ryckt i byxbenen... Hans näsa har bara runnit och runnit.. Tycker synd om mitt hjärta...
Vid sju tiden började Leo bli trött och det gav mig lite nya krafter att försöka somna honom så man kunde sätta sig ner och andas men nej då.. Leo han gjorde allt annat och lekte i famnen..
Till sist somnade Leo men vaknade 2 min efter och började skrika och gråta... Verkar som han hade ont någonstans och det är jobbigt att han inte kan säga vart eller vad det är som är fel...
3 gånger somnade han o 2 min senare så vaknade han igen.. Gick och la Leo i sin säng för se om han kunde somna där men det gick inte heller...
Lite över nio somnade Leo och då var det dags för mig att laga middag... Så jag har precis diskat och plockat undan i köket...
Jag ska snart ta och göra mig i ordning för sängen och krypa ner jag med... I morgon hoppas jag att Leo är feberfri så att vi kommer ut åtminstonde på onsdag..
Värsta jag vet att sitta inne såhär, känner mig fängslad...

Ska gå och göra mig i ordning för sängen o sova nu så man har ny energi i morgon...


Natti natt  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0