3/3 -2010

Haft en fullspäckad dag idag...

I förmiddags kom Kim och lille Kevin på besök även Mickaela kom upp...

Mamma kom och hämtade Leo vid kvart i 12 eftersom jag skulle börja tvätta klockan 12.. Mamma lämnade Flynn till mig...

Eftersom solen sken så satte vi oss på balkongen och solade lite... Man har saknat att sitta på balkongen och dricka kaffe och bara prata skit.. Det var ju inte jätte varmt men skönt.. Sprang upp och ner mellan tvättstugan hela tiden...
När Kim skulle ta bussen så tog jag och Mickaela en promenad med hundarna..
Vi gick en rätt lång promenad.. Var skönt...
När vi kom hem igen så ringde mamma och kollade om jag hade tvättat klart.. Hade en maskin kvar och tvätta då.. Dom kom iaf och hämtade Flynnan...



 


När jag kom upp så började jag diska, damsuga och plocka i ordning...
Hade balkongdörren öppen så det kom in frisk luft...
När jag var klar så var det dags för en promenad hem till mamma... Drack kaffe och åt middag innan det var dags att åka hem....

Leo var inte vaken så länge innan han ville gå och sova....

Har suttit och kollat på lyxfällan på tv:n... Nu är det efterlyst... Glor inte så mkt på tv:n, hör knappt vad dom säger... Tycker inte om sånt men orkar bara inte böja mig framåt och ta fjärrkontrollen för att byta kanal....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0