10/3 -2010

Tvätt, städ, kaffe, städ har dagen bestått av.. Och kaffe med Micka...
I förmiddags kom Micka hit på kaffe innan hon skulle hämta lillan...
När Micka gick så sprang jag ner till tvättis och slängde in 2 maskiner och sen snabbt upp igen eftersom Leo låg och sov i sin säng...
3 min efter att jag kom upp till lägenheten igen så vaknade Leo....
När tvätten var klar så var det bara springa ner och hämta tvätten och hänga upp det i lägenheten....
Ställde mig och diskade Leo´s tallrikar..
Lagade middag... Snitchzel med ris och bea sås..:D
Diskade upp kastrullerna innan jag satte mig och åt och sen diskade igen innan jag började städa vardagsrummet.... Leo satt och tittade på o pratade när jag sprang runt med dammtrasan.. =) Har endast damsugning och skurningen av golven kvar nu...
Hann inte göra det efter jag dammat färdigt för Micka ville att jag och Leo skulle komma ner...
Kom hem för en liten stund sen... Leo var trött så la han i sängen, kollade om han ville ha välling men den ratade han.. Jucie är det enda som duger.... Så ska väcka han sen för ge han gröt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0