Trött och Envis

Leo har varit över trött idag...
Han sov en halvtimme i eftermiddags när vi kom hem till mamma och när han vaknade så hade han inte sovit klart utan var jätte trött o gnällig...
Gav Leo banan och trodde han skulle somna om igen men icke... Jag har försökt få han sova i flera timmar men när jag la Leo i sängen så var det bara protester...
Klädde på Leo, la han i vagnen, vaggade vagnen fram och tillbaka ute.. Ögonen var på väg att gå ihop men han höll dom öppna så jag gav upp. Stod ute och vaggade han i en halvtimme... Kunde inte sätta ner han på golvet förens han skrek.... Jag orkar inte hålla han hela tiden heller.. Får mjölksyra i armarna efter en stund...
Testade lägga Leo i sängen igen men det gick inte så jag packade ihop Leo´s saker och gick hem...
Leo höll sig vaken hela vägen hem.. När vi kom hem så la jag han i sängen, trodde det skulle vara lättare för Leo att somna eftersom vi var hemma.. Efter en kvart somnade Leo och han sov i 15-20 minuter sen var han vaken igen och började gnälla....
Fortfarande trött.. Jag höll på tappa tålamodet, jag ville bara dra täcket över huvudet.
Kim o lille Kevin kom hit på en kaffe så Leo höll sig lugn en stund. Gav Leo gröt och alvedon så han var klar för sängen sen när dom åkt...
När jag la Leo så började gnället igen... Gick in där var femte minut o sa godnatt...
Till slut somnade Leo.. ENVISA LEO!
Så nu HOPPAS jag Leo sover hela natten...
Eftermiddagen/kvällen har inte alls varit rolig idag.... :(

Tur det inte är på detta viset allt för ofta....


Kommentarer
Postat av: Anonym

öroninflammation kanske?

2010-06-11 @ 22:55:46
Postat av: Hanna

Öroninflammation?

Nej det tror jag inte Leo har då borde han varit mer ledsen och örat borde runnit med vax och varit irriterat och rött.. Feber har han inte heller..

2010-06-11 @ 23:04:58
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0