Måndag

Igår när syrran kom så hade Leo precis ätit.. Vi drack en kopp kaffe innan vi promenerade...
Tog 45 minuter att gå 6 km ut till Gungvala.... Flynn blev överlycklig när vi kom för hämta han..
Flynn badade i hundsjön på vägen hem... När vi skulle gå hem till mig så såg vi att Linda satt ute på sin altan så vi gick dit och där blev det lite fika..:) Smarrigt värre. Tack Linda
Efter en timme så gick vi hem till mig och hämtade Leo´s skötväska, promenerade ner till affären och sen hem till mamma....
Flynn var helt slut när vi kom hem och det var jag också... Fötterna värkte..
Gick iaf runt 2 mil och jag var rätt nöjd.. Gjorde korvsoppa till middag igår..
På kvälls promenaden med Flynn så gick vi hem till syrran för hämta saker.. Kan ju säg att mina ögon gick ihop lätt på kvällen...

Linda fick fina bilder på Leo som hon tog.





Leo vaknade halv 7 i morse och ville stiga upp. Jag var fortfarande dunder trött..
När Leo var klar med allt sitt på morgon kvisten så blev det en morgon promenad med Flynn... Hade verkligen ingen lust att ens lyfta fötterna..
I förmiddags hittade jag en frödinge prinsesstårta i frysen som jag tog fram... 
Blir fika när den har tinat upp.. :P Ska man vänta tills mamma o pappa kommit hem eller ska man fika innan??
Iofs så kan ju faktiskt fika 2 gånger.. :)
Solen skiner idag så man kanske sa passa på att fika ute?






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0