Kvällen

Förresten igår upptäckte jag att Leo har fyra tänder på g i överkäken. :) Ska ta och skriva in det i hans bok efter detta inlägget.. Skrev aldrig in det sist när jag skrev i inlägget att jag skulle göra det.. Men börjar bli många tänder så svårt och hålla reda på alla datum..

Har busat massa med Leo ikväll/eftermiddag.. Sprungit runt hela lägenheten (typ följa john), lekt med hans leksaker och gått med Leo i handen runt lägenheten..

Har varit nere hos grannen på en kopp kaffe.. 
Hon frågade om jag o Leo ville följa med upp till kvateret ovanför för där är det gårdsfest.. Bara ta en cigg och snacka lite.. Men när Leo hade ätit gröten var han så trött så när jag bytte blöja på han i min säng så gosade han in sig i mitt täcke.. Hann inte mer än lägga han i sängen så somnade han på 2 röda... 
Så det blev att man stannade hemma... 
 Jag brukar annars ha radion på i köket för Leo somnar lättare då men ikväll behövde jag inte ha det...

Blåser fortfarande en massa ute... 

Jag sitter och funderar på om man ska bre 2 smörgåsrån och lägga sig i soffan och se om det är något bra på tv:n.
Har ingen ny film på datorn heller som man kan slänga på.... 

Det är så störande när folk springer i trappan, porten öppnas varje timme.... 
Man hör när porten öppnas och när den stängs och det kan hålla på in i nätterna till 3-4 och sen vid 8-9 tiden på morgon hör man igen hur den öppnas och det är alltid samma dörr som det plingas på hos.... 
Men sen vet man ju vad det är för folk som är här och springer in till den lägenheten....
Vi är 4 som bor i detta trapphuset och vi är 3 som stör oss på att den är massa spring. Han som har lägenheten har redan fått klagomål på att det är folk här o springer som det inte ska vara här... 
Vaktmästaren hade sagt till han och han sa att han skulle säga till folket men det är tydligt att han inte gjort det...
Får snart prata med vaktmästaren igen om det inte blir bättre.... 
 
 

 


Kommentarer
Postat av: Gisse

du, med tanke på att det är kabo du också har att göra med kan jag garantera dig att det inte kommer hända något. vi har såna jävla problem med en granne och inget har hänt trots att vi pratat med bovärd, vice bovärd, bovärdschefen, han som har hand om störningarna samt bobutiken... och ingenting har hänt! så förvänta dig inte allt för mycket...

2010-06-12 @ 20:58:45
URL: http://giselasvensson.blogg.se/
Postat av: Niikk

Tack så mkt din va oxå fin. Vart i Blekinge bor du?

2010-06-12 @ 23:40:39
URL: http://martiniqueolsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bor utanför karlshamn.. =)

2010-06-13 @ 08:18:12
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0