Bränd

Idag skulle jag vara flitig och hjälpa mamma att luka i rabatterna och jag brände min rygg.. Den svider, kommer inte kunna ligga på rygg i natt.. Jag som alltid somnar på rygg.
Bara bita i det sura äpplet tills brännan lägger sig...



Efter lukningen o när pappa kom hem från jobbet så blev det dags för lite grillning...


Efter grillningen blev det åka ner till konsum en snabb sväng för att köpa sol lotion till Leo... Köpte styrka 50 till Leo och det borde väl räcka?
När vi kom hem igen så klippte jag gräsmattan och sedan var det dags för Leo att äta gröt...
Efter gröten så promenerade jag och Leo hem... Blev blöjbyte direkt och sängen för Leo... Tog inte ens 1 minut innan han somnade.... Leo har sovit i sin säng 2 hela nätter nu.. Känns så skönt men man vaknar fortfarande med ett ryck ibland och undrar vart Leo är. När man ser att han ligger i sin säng så kan man lägga ner huvudet på kudden igen och bara slappna av.

Syrran ringde i eftermiddags när hon var i stan, hon frågade mig om hon skulle gå och köpa en keps någonstans till Leo och så fick det bli..
Flisan hade gått in på HM och köpt en fin kepa...
När vi lagt på så ringde jag upp henne lika snabbt och bad henne gå in på Lindex och köpa linnen till Leo för några linnen hade han inte heller. :)
Jag tror jag har fastnat för grönt till Leo.. Tycker grönt är Leo´s färg.. Jag hade velat att syrran köpt 2 gröna och ett vitt linne egentligen men syrran hon tycker det gröna linnet är så fult så hon hade bara köpt ett grönt och 2 vita linnen.. Dom fanns inte i några andra färger heller än dom 2 så det fanns inte mycket att välja mellan :(



.. 



Jag och mamma skulle fortsatt med lukningen men när Leo hade ätit gröten så var han så trött så jag promenerade hem istället. Mamma fortsatte luka..

Jag skulle varit hemma hos Kim idag och ätit smörgåstårta men blev inte av för jag hann inte. :( FÖRLÅT GUMMAN.. Det är så mkt som ska göras o fixas och mamma behövde hjälp..
Vi ska ha kalas hemma hos mamma på lördag.. Vi ska fira mig,syrran o pappa...
Så det stod lukning, klippning av gräsmattan, städning mm på listan...

I morgon hämtar mamma mig och Leo halv 10 på förmiddagen.. Jag ska in på kvantum och handla lite medans mamma ska till sjukgymnasten... Ska gå runt inne på kvantum i en timme. Yeeeejjjj.. Det kommer bli så skoj eller inte... Kommer få gå igenom varenda hylla om jag ska fördriva en timme...
Redan fredag i morgon... Dagarna går så fort så man hinner inte med men det är nog bara för att det är mycket nu i juni månad...
Kalas på lördag, nästa vecka kommer Leo´s nya vagn, sweden rock festivalen, min födelsedag, ska på fotvård mm...:)

Ska städas i morgon med och om MAN HINNER så ska jag lägga mig och sola... :)


Ska göra mig i ordning för sängen nu och krypa ner...
Natti natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0