9/6 -2010

Hade inte en aning om var klockan var när jag vaknade.. Vaknade av att Leo var på väg att krypa neråt i sängen.. Han skulle ner och leka med mina fötter och det gillas inte på morgon kvisten...
Satte mig upp, bytte blöja på Leo och sen tittade jag på klockan.... 06.26 stod klockan på... Usch..
Vi har varit vakna i en timme och Leo börjar redan bli trött..
Igår kväll när jag skulle ner till förrådet och lämna barnvagnen så hittade jag en leksak som spelar. Gav Leo den och sen var det kört. Han har sutttit med den i över en timme nu och han trycker endast på en knappt så det är noahs ark låt som spelas... Just nu har den spelats 25111 gånger...

Ska busa lite med Leo nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0