2/6 -2010

Har inte bloggat på någon dag men nu är jag här igen..

Idag har det verkligen varit underbart skönt väder ute...
Kim fyller 21 idag och i förmiddags så frågade hon mig om jag och Leo ville äta glass i byn och det tackar man inte nej till..
Promenerade ner till byn och mötte Kim och Kevin. Vi gick först in på outlet pantern som är ny öppnad här  men det var inte så mycket att ha så vi gick vidare in på konsum och köpte fika, blev ingen glass.. Vi gick vidare ner till parken där vi satte oss i solen med sönerna på gräsmattan och fikade....
När vi suttit där en stund så hörde vi brandbilarna komma med blåljus och svängde upp mot villa området..
Vi gick dit för att se efter vad det var och det var en liten skog mellan 2 hus som hade börjat brinna och någon bod hade brunnit ner.. Tur att branden inte hann sprida sig till husen...
När vi stått och tittat lite så gick vi vidare igen och skiljdes åt vid konsum... Jag promenerade vidare hem till mamma eller jag var på väg dit men ringde mamma på vägen och då var mamma o syrran på väg till affären så dom plockade upp mig o Leo så vi åkte med och vidare in till coop forum...
Åkte med hem till mamma och där blev det solning på baksidan.. Leo satt utan blöja och kröp runt.. Han njöt riktigt...
Han vill inte ha mössa, luva eller keps på sig.. Är livrädd att han ska bränna sig....
Blev god middag idag.. Färskpotatis, sill och gräddfil med gräslök... :) Iofs så åt jag bara potatis, gräddfil o gräslök.. Äter inte sill och äter inte den kallskinkan heller...
Hammocken åkte upp efter middagen så blev lite gungande med Leo. Det tyckte han om. :) Dom andra började spela kubb och jag gjorde kladdkaka, plockade disken, gav Leo gröt... Satte mig framför datorn och beställde 3 klädesplagg till Leo från HM.... Shit vad kläderna har gått åt.. Var inne på HM´s hemsida igår och då fanns det fanns dom flesta kläderna i alla storlekar men idag när jag skulle beställa var allt slut typ men jag beställde det jag ville ha.. Brukar köpa Leo´s kläder i en större storlek så han har något att växa i men eftersom det jag var ute efter var slut i storlek 86 så fick jag beställa 80 i två klädesplagg..
När Leo somnat så blev det fika och sen blev det hemfärd för oss....
Leo sover och jag sitter här.. Blir snart bingen för mig också..
Har haft en toppen dag idag... :) Är det lika fint väder i morgon så ska vi vara ute hela dagen som idag...

Detta beställde jag till Leo idag :)












Kommentarer
Postat av: freja

schyssta kläder!

2010-06-03 @ 08:29:26
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
Postat av: mia

att barn ska ha något på huvudet e inte för att de inte ska kunna bränna sig utan mer för solsting:), men om han ogillar huvudbonad så tycker jag att du ska göra som jag..smeta in hela huvudet plus håret i sollotion ( de starka för barn) o låt honom INTE vistas i solen för mkt.....minns att hugo fick hög feber en gång när han varit mkt i solen..så akta de!..lycka till:)

2010-06-03 @ 22:10:23
URL: http://dettafixarmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0