24/6 -2010

Grattis Marie och Jens som fick en flicka igår kväll... :)
Längtar tills man får träffa den underbara tösen... :)

Jag kom inte till min fotmassage/vård igår för anticimex kom inte förens 12.15.. Han besprutade och han sa om drottningen är där inne nu så kommer hon dö men är hon inte där så kan det finnas en risk att hon kommer fortsätta bygga och då skulle jag ringa dom igen..

Igår var jag så himla sugen på lasange så jag tog fram köttfärs ur frysen och sen promenerade jag ner till konsum för att handla mixen och pastaplattorna. Mamma ringde mig när jag var inne på konsum och sa att jag skulle handla lasange till dom med.. Så jag promenerade dit och lagade maten där istället...
Men nu är frågan vad man ska göra av köttfärsen som jag tog fram ur frysen?

Leo vaknade kvart över 5 i morse och ville upp och det ville inte riktigt jag så jag flyttade över han till mig säng så han låg där och pratade samtidigt som jag låg o halv sov...
Till slut somnade Leo också och han sover fortfarande. Jag klev upp för en timme sen...

Leo ska få hoppa ner i badet så fort han vaknat och sedan blir det frukost time för han.... Eller så ger jag han frukost först och sen väntar en bra stund innan han får hoppa ner i badet... Ska iaf ta fram sakerna och förbereda så det är klart...:)

Blir sol ute idag också... Inte ett moln på himmeln ännu...

Runt 11 tiden idag så kommer även Leo´s faster på besök en runda.. :) Då blir det fika,skratt och massa bus... :)


En bild på flörtpellen Leo...


Här pekar vi.. =)



Kommentarer
Postat av: Marie

Tack snuttan=) Hör av mig imorgon...:D

2010-06-25 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0