23/6 -2010

Födelsedagsfesten inne hos Carro var lyckad och vi hade grymt skoj.. :) TACK GUMMAN. 




I söndags skulle Leo varit på ett års kalas men eftersom Leo fortfarande var alldeles snorig och hostig så lät vi bli att åka dit...

I Måndags så tog jag och Kimpa bussen med sönerna.. Vi åkte hem till Paula där det blev fika och bus med barnen... Skulle egentligen åkt till Ikea men Leo hade hållt igång på natten och jag hade inte fått så många timmars sömn...

Annars hade det inte hänt så mkt mer...

Idag kommer anticimex.. ÄNTLIGEN..
Frågan är bara när...
Dom  sa mellan 08.00-13.00 men 12.45 ska jag vara på Fotmassage/vård så jag hoppas dom kommer innan...

Idag hoppas jag solen håller i sig.. I 2 dagar har jag satt på Leo shorts men har fått byta till jeans för solen har försvunnit....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0