18/6 -2010

Jag ska snart ta på mig andra kläder..
Ska ta bussen in till stan klockan 10 med Kimpa... Hon ska handla kläder till gossen sin och jag ska köpa en present som Leo ska ha med sig på söndag när Leo ska på ett års kalas.. :)
Efter staden så ska vi åka hem till Paula för fika och mys med barnen.. :)
Ska ha med mig min kamera och ta lite bilder.. :)


I natt när jag satt ute på balkongen och rökte så såg jag något nere på gräsmattan i ljuset, det stod helt stilla och rörde inte på sig...
Trodde jag såg i syne, ett spöke eller något men när jag ställde mig upp så fick jag se att det var en räv.. När den fick syn på mig så sprang den iväg....
Usch fick lite smått rysningar.... 


Vädret idag är inte allt för bra, ser ut som det ska börja regna när som helst... Ska man hasa med sig paraply kanske..
Nu kom jag o tänka på en sak.. 
Jag måste stoppa ner regnskyddet i den där påsen och lägga tillbaka den i vagnen så man har de när det börjar regna.... 
Får göra det nu direkt innan Leo vaknar...

Har fortfarande några saker kvar att göra innan man ska gå till bussen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0