8/7 -2010

Har inte bloggat på nästan en vecka....
Har ju varit fint väder så självklart har vi varit ute hela dagarna.... :)

Har haft mina underbara flickor på besök i veckan, Carro och Maja.. Vi kollade på fucking åmål och sen solsting och snedsprång.. :)
Har varit mkt hos mamma nu när det varit varmt så Leo kunnat bada i sin pool och lufta hela kroppen...
Har haft annat besök om kvällarna när man kommit hem.. Blivit långa nätter med mys, kaffe och prat ;) Jag och Leo har varit hemma hos han också... 
Kim och lille Kevin har jag också träffat i veckan...


Nästa fredag fyller Leo ett år... Kors vad tiden går.... 

Är små trött så jag orkar inte skriva mer nu... 



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0