1/7 -2010

Då var det första juli idag och min kära moder fyller 45 år idag... :)

Var nere hos grannen på morgon kaffe och då ringde mamma och frågade om jag kunde passa Flynnski medans hon körde in ett ärende till stan..
Vi klädde på barnen och stoppade ner dom i barnvagnarna o väntade på att mamma skulle komma och lämna Flynn...
Vi gick en bit längs cykelbanan sedan vände vi och gick tillbaka....
Disse och Flynn lekte en massa medans dom sprang..
Leo satt i vagnen och halvsov så det blev sängen direkt för Leo när vi kom upp... 

Nu sitter jag och Flynnski o väntar på att mamma ska komma tillbaka...
Flynn hade en fästing på sig som hoppade över till mig och började krypa... Duktigt äckligt med fästingar..  

Jag tror vi ska åka med mamma hem sen när hon kommer, ska hem till familjen Engström/Paulsson efter kl 3 på lite fika o även hämta mina saker dom köpte till mig på IKEA.

Nu ringde vaktmästaren och han kommer upp med badkaret om tio minuter... :) 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0