29/1 -10

Igår så kom Kim, Daniel och Kevin på besök, dom hade köpt med sig frukost frallor, klockan var halv 1 eller något men det är aldrig försent för att äta frulle...
Fick åka hem till mamma och tvätta upp Leo´s kläder igår eftermiddag.. Köpte två paket up & go blöjor till Leo förra veckan. Köpte storlek 7-11 kg men igår bevisade dom att dom var för små... Leo kissade igenom sina kläder hela tiden och till slut så hade han inga mer för resten låg redan i tvätten.. Så när Kim och Kevin hade åkt hem så kom pappa och hämtade mig och Leo....
Syrran satt och tjatade ihjäl sig på mig om att hon skulle sova hos mig.... Gick med på det till slut för att slippa hennes tjat.. 
Vi promenerade hem till mig när Leo´s kläder var färdig tvättade... Hade en väldigt rolig promenad hem, har nog aldrig skrattat så mkt på vägen hem.... Vi fick lyfta barnvagnen och ha oss över snövallarna för det inte var skottat...  


Dagen började att man blev väckt av syrran.. Hon kunde inte direkt vara tyst på morgonen när hon satt och åt frukost, hon skulle ju till skolan... 
Jag och Leo låg kvar i sängen 20 min efter att hon hade gått.... 
Hann inte mer än ställa mig upp så såg jag att Mickaela hade skickat sms om att hon skulle komma upp på en kopp kaffe...
Hade inga kaffebönor så det fick duga med snabbkaffe.... 
Hann ge Leo gröt innan Mickaela kom, tog en kopp kaffe och en morgon cigg på balkongen och sen skulle hon med bussen... 
Bytte kläder och blöja på Leo och sen fick han ligga under babygymet en stund innan det var dags för morgon mys i soffan.... 
Leo sov en liten stund på förmiddagen men det var inte många minuter... Vid 12 så kom Leo´s farmor och faster på besök... Och innan dom kom så hade Leo precis somnat men väckte Leo halv 1 för då var det dags för mat för honom och så att farmor och faster skulle hinna kela lite med han... 
Leo var dunder trött men han orkade hålla sig vaken tills dom körde och sen slocknade han som en stock i sängen men även då fick han bara sova en kort stund för att vi skulle in till stan och byta hans blöjpaket och handla mat till han... Trodde han skulle somna om i bilen men det gjorde han inte. Han höll sig vaken hela vägen in på coop forum och 1 timme inne på coop forum och när vi var halvvägs hem så somnade han som en stock.... Leo fick en bamse lär och gå vagn var rea på dom till och med... =)







Åkte med hem till mamma och pappa... Dom skulle iväg ikväll och Flynn behövde ha sällskap... 

Promenerade hem till mitt med Flynn efter middagen för att hämta en välling flaska och pyjamas till Leo.
Pappa plockade upp mig o Flynn efter att han hade lämnat pojkarna hos sin mamma....
Hann se lite på solsting och snespång medans jag väntade på att pappa skulle komma och hämta oss... Tog med mig filmen hem till mamma som jag slängde på efter att jag fått Leo att somna.... 
   
Dag-Otto är min favorit... =)
När jag kom hem till mamma igår så såg jag att den filmen låg på vardagsrumsbordet och jag tog den, sprang ut till mamma och frågade vems den var och då sa mamma: Det var du som ville ha den filmen, mm sa jag och då sa mamma ja den skulle du haft i julklapp då... Mamma hade glömt bort vem det var som ville ha den.... =)=)


Leo vaknade mitt i filmen, gav honom gröt och höll han vaken ett bra tag innan jag nattade om honom, så förhoppningsvis sover han inatt..

Jag och syrran skulle hyra film via boxern men mamma hade glömt säga koden till oss så det sket sig. Syrran är hemma hos en killkompis nu och lånar en film av honom istället.. Hon skulle ändå ta sista kvällspromenaden med Flynn...


Får väl se vilken film hon har med sig hem.....
Hoppas den går och duger att titta på.....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0