27/1 -10

Onsdag idag..
Vad har jag gjort hemma idag? Inte ett skit
Bara myst en massa med skrikiga och gnälliga Leo.
Min rethosta håller jag på bli tokig på... Blir värre när man lägger sig ner, försökte sova med Leo när han skulle sova förmiddag men det gick inte för jag låg och hostade hela tiden... Så fick gå upp och sätta mig framför datorn.... Jag som var så trött och verkligen ville sova..

När Mickaela kom hem i eftermiddags så gick jag och Leo över till henne..
Mickaela bjöd på middag. Köttbullar och potatismos.. Te och kexchoklad till efterätt... =)


Leo har varit väldigt gnällig och skrikig hela dagen...
Han har aldrig varit på så dåligt humör hemma hos Mickaela...


Kom hem och gjorde i ordning badet och sedan fick Leo bada och plaska...
Plaskar alltid ner mig...
Han tycker verkligen om att bada, ligger och ler hela tiden..
Vill ha ett badkar och kunna bada med Leo men det är något man kan drömma om just nu för tillfället...
Önskar man bara kunde sagt till Kabo att dom skulle sätta in ett badkar här men i dessa lägenheterna så finns det bara dusch....

Så nästa lägenhet ska vara med ett badkar och det är ett MÅSTE...

Efter badet så fick Leo gröt.. Sedan var det dags för sängen, han var så trött.. Låg och nattade han men ikväll behövde jag inte ligga där så länge, tog ett par minuter innan han somnade bara... Kan alltid hoppas att han sover hela natten men det tror jag knappast...

Snart kommer Marie, Jens och Moa på lite kaffe...

Snön har bara vräkt ner idag... Har massa snö nu igen.. *suck*. Blåser massa ute också...
Känns som vi aldrig kommer få vår...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0