25/1 -10

Just nu känner jag bara att jag vill ta en spade och gräva ner mig i en grop och täcka över sanden....

Syrran sov hos mig inatt...
Hon hade tydligen inte fått så mkt sömn för Leo hade mer eller mindre klättrat på henne med sina fötter...


Leo tog sovmorgon idag. Halv 9 i morse klev vi upp.. Gjorde gröt till Leo och klädde på han...
Sen käkade jag och syrran frukost.. Packade Leo´s skötväska och sen promenerade vi hem till moder...

När vi kommer hit så är det inte en kotte hemma..


Startade en brasa och dukade fram frukost även om klockan var rätt mkt och det var eftermiddag.. Så frukosten var fram dukad när mamma o pappa kom hem...

Ikväll kommer nog Kim, Daniel och deras son Kevin ner till mamma och då blir det fika.... SEMLOR... Hur länge sen var det inte att man åt de?? Inget man äter allt för ofta..:D 


Jag ska snart ta och promenera hem för att hämta gröt och mer mat till Leo. Han ska sova hos mormor inatt..  Eftersom jag ska iväg tidigt i morgon bitti... 
Eftersom Leo sover nu så får han stanna här medans jag går hem och hämtar mat... Tar med mig Flynnan.
Alltid skönt med promenader...





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0