24/1 -10

Har verkligen haft blogg torka..
Även om jag har haft internet nu i ett par dagar så har jag inte orkar skriva eller vetat vad jag ska skriva..
Nu när jag har haft mitt internet iväg på lagning så har jag funderat en massa på om man ska ta och lägga ner bloggen...
Men något vettigt svar kom jag inte fram till..... 

I tisdags så kom först mamma och pappa på fika och sedan kom Marie, Jens och Moa på besök.
Marie och jag körde hem till familjen Engström/Paulsson och hälsade på en snabbis.. Vi hade inte tänkt stanna eller så vi skulle bara hälsa på Kevin men sen blev det massa bebismys och klockan tickade på och vi var där i en timme. Meningen var att vi bara skulle stanna där i 5 min och sen köra vidare ner till affären för att handla.. Jens och Moa var hemma i min lgh så länge och kollade Leo...
Körde inom affären på vägen hem för att handla potatis och lingon..:D
Sen när vi kom hem igen så blev det ställa sig och laga mat... Hemma gjorda köttbullar med potatis och sås..:D 



Var på BVC med Leo i onsdags... Älskling väger nu 9120 g och är 71 cm lång..
Han börjar bli stor min lilla kille.. Ingen bebis längre.... 


Resten av veckan har det varit rätt lugnt men har varit väldigt trött, har gått och lagt mig tidigt princip varje kväll.... 

I morgon är det en ny vecka med nya möjligheter.... 
Längtar verkligen inte.... 





 



Kommentarer
Postat av: Paula

Nej, det är inte den mascaran som vibrerar. Har inte testat den men jag tror nog jag håller mig till Telescopic, det förlänger mina korta fransar också. Frågan är bara om man kan hålla sig från att testa andra :) Det går inte att kolla upp ip-adresser, jag har testat men litar inte på det för när jag sökte på mitt eget ip-nummer så bodde jag tydligen i Kalmar eller i Stockholm :(

2010-01-24 @ 10:27:03
URL: http://paulasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0