24/1 -09

Promenerade hem till Kim och Daniel i förmiddags, kelade med Kevin och fikade lite. Sen fortsatte promenaden hem till moder där tog jag en kopp kaffe och var där lite mer än en timme innan jag fortsatte promenaden hem..
Flisan följde med mig hem.
Hade intressant pratstund på vägen hem...
Leo somnade i vagnen men vaknade när vi kom hem igen och han var jätte trött men skulle absolut inte sova..
Syrran tog över och satt en stund med Leo och försökte somna Leo men hon lyckades inte heller så bra.. Gick ut i köket och gjorde gröt till han sen när jag skulle in i sovrummet och säga till syrran att ta ut Leo så såg jag att båda hade somnat så det var ju bara slänga gröten..

Leo sov så gott, tänkte låta han sova 1-2 timmar innan jag skulle väcka honom så han kunde få i sig lite gröt och vara vaken ett tag så han inte vaknar inatt.... Väckte syrran efter ett tag då mamma o pappa skulle komma och hämta henne...
När ena syrran åkte så kom den andra.. =)
Ida ska sova här inatt.....

Sprang ner och ut över gatan och bytte några ord med Mickaela som ÄNTLIGEN kom hem idag efter ett par dagar i Hoby...
Fick ett sms av syrran att Leo var vaken.. Så då var det bara springa upp och byta blöja och göra gröt...

Varje gång man ska mata Leo så tittar han åt andra hållet och han tittar rätt ner i golvet, precis som han ser något... Tycker det är lite obehagligt och så sitter han varje gång och tills man har matat klart han... Sätter man han till rätta så tar det inte mer än 10 sek innan han sitter så igen och det är totalt meningslöst...
Men det där med att hålla han vaken efter att han hade ätit gick mer eller mindre åt skogen, det gick inte.. Leo var så trött så det var bara lägga honom direkt och han somnade om... Får väl se om han kommer vakna något inatt...

Carro kom en runda efter jobbet så vi har suttit och snackat lite och druckit kaffe...

Sitter och funderar på om man ska ta och knyta sig snart... Är rätt trött...


I morgon är det måndag och då ska jag ringa ett samtal och sen får jag se vad dagen har att erbjuda..
Men jag vet iaf att jag ska ut och promenera och dricka kaffe hemma hos Micka...

I morgon eftermiddag kväll så kommer besök och då får jag natt sällskap dessutom... Yeeeej... Haha










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0