8/2 -10

Måndag idag...
Vi hade lite sovmorgon idag.. Kvart i nio klev vi upp.. Var tvungen att klia mig lite extra i ögonen för att se så klockan verkligen var så pass mkt ändå.. =)
Morgonen började me ge Leo gröt och klä han för sedan gå över till Mickaela på en kopp kaffe..
Satt till halv 12 innan det var dags att gå hem och ge Leo burkmat..
Klädde på Leo ytterkläderna och la ner han i vagnen.. Skulle följa med Mickaela till dagis och hämta lillan...
På vägen hem gick vi inom coop, skulle se om dom hade några nappar från 6 månader och uppåt men självklart hade dom inte det. Dom har inte ett något man behöver i den skit affären....
Så blir åka in till city gross någon dag i veckan och handla nya nappar till Leo....

Kom hem och slängde i mig en macka och sen promenerade jag och Leo ner till Mickaela igen för yttligare en kopp kaffe...
Gick hem, gav Leo mat och sedan fick han sova... Leo sov över 2 timmar idag också...

Busade en massa när han vaknade... Var en hel timme till innan han skulle ha kvällsmat...

I morgon ska jag ringa på en trea.. :D Ska ringa kabo och kolla med dom, kan inte lägga intresseanmälan på deras hemsida eftersom jag redan har en lgh från dom och då blir man spärrad i systemet...
Hade varit väldigt skönt med ett eget rum till Leo...




Kommentarer
Postat av: Gisse

åh vad spännande! vart ligger denna 3:a?

spärrad från systemet? konstigt.. mamma bor ju genom kabo och hon kan intresseanmäla..? hm..

2010-02-09 @ 09:16:05
URL: http://giselasvensson.blogg.se/
Postat av: Hanna

trean ligger här på triangelvägen...

jaa jag kan inte logga in på deras hemsida för de står att jag är spärrad i systemet och så har de stått inann också när jag ska söka en ny lgh.. men ringde till bobutiken nyss så jag ska få kolla på den antingen idag lr i morgon..:D

2010-02-09 @ 09:51:10
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0