3/2 -10

                    MITT ÄLSKADE CHARMTROLL..



Idag har Leo varit på väggabadet och badat för första gången... Gick jätte bra, Leo bara skrattade. Trodde han skulle gråta lr skrika till någon gång men det gjorde han inte.. Han njöt riktigt av det....
Leo badade med Carro och jag tittade på och tog kort... :D 20 minuter var Leo i vattnet innan det var dags för han att duscha och få på sig kläder..

Sandra, Sandra och syster Flisan var också med....
Carro var snäll som lekte och badade med Leo i barnpoolen medans dom andra simmade längder...


På tisdag ska vi till badhuset igen men då åker vi till Olofströms badhus.. Tyckte inte barnpoolen på vägga var så varm.. I Olofström är barnpoolen iaf uppvärmd..
Och då ska JAG också bada, då kan jag med njuta av värmen i barnpoolen.. Jag som är en badkruka annars..:D

Marie och Moa ska också komma till badhuset då och bada med oss... :D

Varit en riktigt trevlig dag på badhuset..:D

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0