2/2 -10

Leo är på väg att få sina tänder...
Marie såg det igår när jag bytte blöja på Leo och Leo låg och skrattade samtidigt... Båda sidorna... Huggisarna... =)



Idag blir det frallor till frukost med Kim och Daniel.
Frallor och kaffe... Underbart...
Väntar bara på att dom ska vakna. =)


Tisdag idag och det händer mer eller mindre inte ett skit....

Snön fortsätter falla utanför fönstrerna.. Vi kommer säkert ha snö till maj månad, skulle inte förvåna med alls...
Blir inget med våren i år...


Blev glad igår.. Fick ett sms när jag var hemma hos Mickaela... Det var Madde som skickade. Madde och jag gick på samma (Grimslövs) folkhögskola.. Vi bodde tsm...
Hon bor i Värnamo.. Vi har inte träffats efter skolan men vi har hållt kontakt till och från hela tiden. Men sen i somras när jag bytte mobil så försvann alla mina kontakter för dom låg på den mobilen jag pantade...
Det är 5 år sen vi gick där och det är nog snart dags för återträffen... =) Ska bli kul och träffa alla....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0