2/2 -10

Sååååå skrattretande..

Jag är trött.. Sååå trött...  Vill sova men får ingen ro till det...
Tankar som snurrar i huvudet, saker som behövs göra här hemma mm....


Leo sover, jag skulle passat på och slänga mig i duschen men fastnade framför datorn.. Kan duscha ikväll när Leo somnat för natten...

Leo har varit mega grinig/arg/ledsen idag, tänderna som gör ont. Han sov 30 min på förmiddagen och han brukar sova 1½ timme och likadant på eftermiddagen men sov 30 min då också.. Leo hade inte sovit färdigt när han vaknade men det gick inte somna om han hur mkt man än försökte.. Han satt och kliade sig i ögonen och drog upp snuttefilten mot ansiktet hela tiden... 

Gav Leo lite alvedon till maten och när han hade ätit upp så gick jag och somnade han och då tog det inte mer än 5 minuter innan han sov...  
Förhoppningsvis så sover han en stund nu så han inte är så grinig sen... Han har redan sovit 1 timme drygt...


Kommer nog bli sängen för mig tidigt ikväll..

Sitter och tittar på top model på tv:n emellanåt......

Ska spela spel med Danne på msn nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0