20/2 -10

Varit dålig på blogga igen... Jag har bara inte orkat...


Igår så kom först Kim och lille Kevin på besök. Satt och drack kaffe och fikade mega chokladmuffins.. Är inte mkt för choklad i kakor och muffins men muffinsarna vi åt igår är jätte goda. 
Sen kom Daniel också på en kopp kaffe.... 

Några timmar senare så kom Marie, Jens och Moa på besök med värsta godispåsen allan.. 
Dom hade med sig mat till mig från mcd.... Satt väl fint i magen.. =)

Jens körde till Asarum för att hämta storbesöket...:D 
Blev ännu mer kaffe, prat och massa lek... 
Synd att timmarna gick så snabbt bara... Sen körde Jens hem dom igen... 

Idag blev vi bjudna till Asarum, jag, Marie, Jens, Anton och Moa.... 
Vi skulle ut och åka pulka :D Haha... Blev inget pulkaåkande för min del men mulad och 10 000 snöbollar fick jag på mig... 
Men kul hade vi... =)

Åkte hem till mamma och kollade vad dom hade för sig... Pappa höll på kakla köket hemma...
Jag busade en massa med Leo och gav Leo mat sen var han så trött så han somnade..


Blev pizza till middag idag... Den var inte alls god... Hade bara lust att kasta den i ansiktet på någon för att den va så äcklig... 

Sen var det dags att åka hem... 
Leo somnade så fort vi kom innanför dörren men får ta och väcka han sen så han får i sig sin kvällsgröt.. 

Sitter och kollar på melodifestivalen nu och än så länge har det inte varit någon höjdarlåt..
Lika kasst som dom andra delfinalerna som gått på tv:n.... 


I pausen ska jag ta och ringa Marie och tjöta lite med henne... 



 

 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha jaa du belv något mullad:D och även ner släpad för pulka backen!! Inte snällt:( Men trevligt va det ändåå!!

2010-02-21 @ 18:31:50
Postat av: Hanna

Haha kul hade vi..:D

2010-02-21 @ 20:54:45
URL: http://hannaliinda.blogg.se/
Postat av: Marie

Jaa det hade vi:D får se om vi hinner göra om de innan snön försvinner!!:D

2010-02-24 @ 18:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0