1/2 -10

Redan ny månad, tiden går så fort...
Och snöa gör det fortfarande..

I lördags kväll när Leo hade somnat så hade jag så tråkigt framför datorn så jag frågade mamma o pappa om dom ville passa Leo så jag kunde gå ut och ta en öl...
Och det ville dom, Stefan och Carro skulle köra och hämta mig. Precis när dom kom så vaknade Leo också..
Vi åkte hem till Carro och Carro gjorde sig i ordning, drack lite vin och pratade en massa....
Roger och hans flickvän kom förbi en runda, sedan kom Frida och Sandra...
När det var dags för utgången så körde Stefan ner oss. Vi skulle gått in på ölhallen men det var massor av folk där så det blev Harrys...
Hade en rolig kväll.... =)


Söndagen var i princip bara slappe dag med tacos....

Leo var gnällig hela dagen..
Badade han på kvällen och gav han gröt sen somnade han gott vid 20.00 tiden.

Leo vaknade lite över 7 i morse... Inte en GÅNG han vaknat i natt...
Så kände mig rätt utvilad när jag klev upp.....


Idag så kanske Marie kommer.. Hon ville baka kladdmuffins.. Får väl se hur det går med det..:D Om dom blir ätbara..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0