29/8 -2010

Inskolningen för Leo på dagis har gått över mina förväntningar..
Har gått bra även efter inskolningen. Personalen säger att han är en liten solstråle och det kan jag bara hålla med om.

I fredags var jag inne på vux för att ha ett möte och det var nog det onödigaste mötet jag varit med om.
Satt där inne i 7 minuter max innan det var dags att åka hem.
Fick se ett papper där hon hade skrivit upp mina kurser jag ska läsa sen fick jag åka hem och hon skulle höra av sig för jag skulle träffa en annan studievägsledare.
Efter klockan 4 fick jag samtalet jag hade väntat på och jag ska in till vux igen på tisdag och då kommer jag även igång med mina studier..

Fredagskvällen spenderades med Marie, Mille, Jens, Jonas, hjärtat och barnen. :)


Igår så kom mamma och hämtade Leo klockan 11.
Klockan 12 satte jag igång och tvättade och små plockade här hemma.. Sen promenerade jag hem till hjärtat där kvällen spenderades med mys och film.. :)
Åkte hem på kvällen och somnade i min egen säng..

Så idag är det söndag och solen skiner.
Om 4 timmar ska jag hem till mamma och pappa på söndags middag och hämta hem min son..

Nu blir det en kopp kaffe och en cigg på balkongen..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0