30/4 -2010

Valborg idag men typiskt att det ska vara sånt skit väder med regn....

I morse skulle Leo upp vid 5 tiden, gick inte rikitgt med på det så TIDIGT...
Så Leo fick snällt ligga och gnälla lite och prata sen somnade han om.. Vi vaknade igen runt kvart i 9...:D

Jag trodde att öppna förskolan var på dagis och att man kunde komma dit någon gång mellan halv 10 till halv 12...
Skickade sms till Jennie och hon skrev att det var i kyrkan och att det inte gjorde något om man kom lite sent...
Men jag fick ändå panik....
Leo skulle äta gröt, jag skulle duscha, leo skulle ha andra kläder och byta blöja mm.....
Iaf så var jag där nere 09.50...
Var inte så många föräldrar där nere med sina barn då dom flesta slutat gå dit då BVC flyttat.. Så när jag kom ner så var det bara Jennie och någon annan mamma där med sina barn...
Sen då dom 2 som höll i de..:D
Skickade till Kim o frågade men då skulle dom åka och handla så dom skulle komma nästa gång men rätt som det var så kom dom dit när vi satt o fikade..:D Innan det var slut så satt vi i en ring på golvet o sjöng barnlåtar.. Haha var rätt många låtar man aldrig hört förr och många låtar har man glömt texten på..

Började spö regna ute när vi satt och fikade... Och regnskyddet till BARNVAGNEN är sönder..:S
Men när jag o Leo skulle gå hem så hade regnet trappat ner lite så det regnade inte allt för mycket...
När vi kom hem igen så började det spöregna så regnet var nog snäll vid oss o trappade ner enbart för vi skulle hem..:D
På måndag ska vi dit igen....
Leo höll på somna i barnvagnen på vägen hem, sa till Leo att han fick hålla sig vaken tills vi kom hem. När vi är utanför så börjar ögonen gå ihop på han och då var det bara skynda sig upp och lägga han i sängen så nu sover han som en stock..


Verkar inte som det kommer bli så mycket valborg firande idag när vädret är såhär....

 

Hm ska ta mig en funderare på hur vi ska göra idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0