29/4 -2010

Försökte få en bild på mig och Leo men var lite svårt då han inte ville vara stilla men denna blev den bästa bilden....
BTW tänk inte på färgen i bakgrunden, dock inte jag som målat toaletten rosa....




Leo vaknade exakt samma tid i morse som igår...
Dammade vardagsrummet och dammsugade idag efter det så kom Veronica och lilla Agnes på besök....
När dom gick så började jag skala potatis och förberedde för middagen.. Strax efter så vaknade Leo så då var det dags för hjärtat ha mat sedan fortsatte jag på min egen middag... Busade med Leo, kröp lägenheten runt och lekte tittut leken. Leo hade roligt.. :D
Efter 6 tiden så kom Marie, Jens och Moa på besök. Skickade bud med att dom skulle köpa bananer så när dom kom så fick Leo äta en banan. Jens ställde sig och gjorde plättar.. Väldigt mumsiga... Plättar med glass, jordgubbssylt och socker... :D Leo fick med smaka plättar med glass...
Efter vi ätit så var det dags att gå till lekplatsen så Leo fick gunga och åka rutchkana... Blev massa skratt från Leo.
När vi kom hem igen så blev det blöjbyte och pyjamasen åkte på..:D
Leo var jätte trött, Jag diskade och Marie gjorde gröten till Leo och Jens o Marie matade han.. Leo var så trött så det var bara ett par skedar som åkte ner..
Leo hade varit vaken rätt många timmar så kunde förstå att han var trött efter all mat och bus...
Jens la Leo i sängen men han ville inte riktigt så jag tog upp han och gick ut o satte mig i soffan igen så fick Leo somna i famnen.. Tog 10 minuter sen sov han...

Vi kollade på lyxfällan, ibland fattar man inte vad folk tänker med...
Rökte en nattcigg innan dom satte sig i bilen och styrde den hemåt...

Haft en väldigt trevlig dag...

I morgon förmiddag ska jag till öppna förskolan och titta hur det ser ut och så.... Ska bli smått spännande....


Några bilder från gungandet och rutchkanan.. =) Blev lite suddiga bilder då vi tog med mobilkameran och den är inte världens snabbaste på att reagera..









Dags att åka rutchkana =)



Marie med magen i vädret =)


Jens och Leo


Eftersom jag glömde ta en bild på Moa så får jag ta en bild jag redan har på datorn.. Typiskt



Är en bild från 2008 men det är iaf Moa.. =)


Jag ska snart ta och krypa ner i sängen så man är utvilad i morgon.... Var bara tvungen och blogga först... =) Så nu säger jag godnatt till alla därute...:D

Sov gott

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0