28/4 -2010

Leo skulle äta klockan 11 men han fick äta en halvtimme tidigare..
Han var trött och det var bara bra så han kunde få någon sömn innan vi ska åka... Så han inte är trött o gnällig när vi är iväg.. 
Idag åt han den torsk med äggsåsen som jag o Marie gjorde.. Inga problem att få i han den maten... 

Jag är klar förutom att jag ska byta kläder men det gör jag innan vi åker... 
Leo´s skötväska är färdig packad.. La ner en banan,gaffel,tallrik och sked så han kan äta mosad banan innan BVC besöket.. Han ska äta halv 3 men då är vi inte hemma så han får nöja sig med en banan så länge.. Läkar besöket tar nog inte så lång tid...

 
Nu vaknar nog Leo till liv låter det som... Han har iaf sovit lite mindre än en timme och det är bra det...


Dags att byta blöja och sätta på han andra kläder.. Vi ska åka om mindre än en timme...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0