27/4 -2010

Efter att Leo tagit sin tupplur i förmiddags så promenerade jag och Leo ner till grannen Mickaela på en kopp kaffe. Var nog en vecka sen vi var där sist men blivit så nu när Mickaela har arbetspraktik om vardagarna och inte är hemma förens på kvällen och då ska både hennes dotter och Leo sova..

När vi kom hem igen så var det dags för Leo att äta förmiddagsmålet klockan 10 och då blev det mosad banan..
En stund senare kom mamma och lillebror flynnan med tekakor (frallorna som jag skrivit om innan)
Ringde Mickaela och kollade om Disse och flynnan skulle leka av sig utanför hennes och de gick bra så gick ner, Disse och Flynnan härjade en massa medans vi stod och pratade..:D

När jag kom upp igen så hade Kim och lille Kevin med kommit...
Gick ner till tvättstugan och slängde in en maskin tvätt och sen var det springa upp och ner för alla trappor tills man var klar med tvätten...
Mamma åkte när jag hade tvättat klart hennes matta...

Jag och Kim lagade middag som vi käkade... Eftersom hon är vegetarian så blev det fransk fiskgratäng med potatis o löksås...
Rätt uttjatad mat men var länge sen man åt det nu så maten gick ner... Åt för mycket av det en period så var bara less på känna lukten.

När Kim gick så fick Leo ta ett bad... Han satt nog och plaskade i en halvtimme och som vanligt så var jag lika blöt som man är varje gång efter han badat...
Leo var så trött och gnällig så jag la han i sin säng men han ville inte sova där så jag tog upp han och la mig med han i soffan, trodde Leo skulle somna rätt snabbt men nej... Han somnade på ett konstigt sätt så jag skulle bara flytta upp han och då vaknade han sen skulle han dra i datorn och leka...
Försöker somna om han när det knackar på dörren.. Blir lika rädd varje gång det knackar på dörren... 
Kikade ut genom nyckelhålet och där stod Jens, Moa och Marie..:D Leo blev jätte pigg när dom kom och det gjorde inget för då var det någon som hade lite energi att busa med han..:D
Tog en cigg sen åkte vi ner till konsum för att handla mer jucie till Leo... 
När dom körde hem så blev det sätta sig vid datorn och läsa vänners bloggar innan man ställde sig för att diska....
Ovanligt va och läsa ordet DISKA!!!

Så nu har jag suttit här en liten stund och ska snart göra mig klar för sängen..
Ska bli skönt o få krypa ner...

I morgon är det tandis och BVC som gäller.. I morgon ska läkaren titta på Leo´s tredje ben och bedöma hur vi ska göra.... Jag hoppas inte det blir någon operation eller att dom ska skära eller något sånt...

Nu ringer Carro...
Hörs i morgon....

Godnatt....


Kommentarer
Postat av: mia

leos tredje ben? va? nu hänger jag inte med! förklara! :) Kram

2010-04-28 @ 10:25:50
URL: http://dettafixarmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0