25/4 -2010

Igår så monterades cykeln ihop och Leo testade sitta i cykelsitsen.. Perfekt var det... Blev ingen direkt premiär tur med cykeln igår med Leo där bak för han var alldeles för trött...
Så jag testade bara cykla på gatan.. Känns verkligen som år och dagar sen man cyklade...:D


Jag, mamma och Leo åkte in till stan igår för att handla mat till mig och Leo.. Var inne på netto och Coop forum.... Köpte veckans varor på netto och veckans varor mm på coop...
Köpte en ny leksak till Leo igår.. Fisher Price cirkus tåg.. Kostade 349 kr..

Klockan 9 kommer mamma o hämtar mig och Leo, vi ska in till city gross och handla resten som inte blev handlat igår....


Ska ta och sätta på Leo byxor.. När jag stod i duschen innan så kommer han inkrypandes med fötterna och benen först så han blev alldeles blöt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0