23/4 -2010

Kim och lille Kevin kom hit med frallor innan vi skulle ta bussen till Asarum

Leo total vägrade sova förmiddag idag.. Han vaknade vid halv 6 i morse igen och ville gå upp men det gick inte jag med på.. Låg och halv sov emellanåt.. Ställde klockan på halv 7, varför vet jag inte...
Trodde Leo skulle somna om men inte det, han var jätte trött när vi klev upp så trodde han ville sova igen efter att han ätit gröt men nej då....

Leo var vaken tills vi väntade på bussen och då somnade han gott. Han sov ungefär en halvtimme sammanlagt..

Kom hem till Gisela där det blev bus och massa fika... Hade väldigt trevligt.. Efter 1 tiden så var Leo så trött så ögonen gick nästan i kors och jag försökte få han och somna men lyckades inte.. Kim försökte... Gisela försökte.. Men nej då...
När jag la ner Leo i vagnen när vi skulle gå till bussen så somnade han och då sov han också drygt en halvtimme.. Så en timme allt som allt har han sovit... Brukar sova mycket mer....

Fick hem Leo´s cykelhjälm idag med och den var mega söt....  Så i morgon om cykeln blir ihop skruvad så ska jag och Leo ta en testrunda har jag bestämt mig för...

När jag kom hem så kom Carro på besök... Fikade winerbröd och drack kaffe..

Försökte få Leo att somna i sin säng men han ville inte, la mig i soffan med han men nej då... 
När Carro körde så la jag Leo i sin säng igen och försökte få han och somna.. Hur gick det då?? Han somnade inte.. Han låg där och grät... 
La mig i min säng och Leo låg på mig och de tog 5 minuter sen somnade han.... 
Så nu ligger han i min säng och sover som en stock... 

Får väcka Leo sen om han inte vaknar självmant, han ska få bada idag innan han ska äta gröten... Eftersom han somnade lite över 6 tiden så får han vara vaken en stund annars kommer han vakna ännu piggare inatt och det går jag inte med på.... 


Mamma kanske kommer en runda senare och dricker en kopp kaffe med mig efter att hon lämnat syrran i Asarum.. Förhoppningsvis så köper hon med sig lite gotte till mig så man har något att tugga på när man glor på tv:n... 

Jag behöver ta tag i dammtrasan nu men just nu känner jag att jag inte orkar så det får faktiskt vänta någon timme så jag kan samla energi... :D  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0