21/4 - 2010

Igår var det dags att tvätta..
Syrran kom runt elva tiden och skulle kolla Leo medans jag tvättade...
Var skönt och få allt upptvättat...

När jag tvättat klart och Leo hade ätit så promenerade vi ner till konsum och handlade lite sen skildes vi åt.. Syrran gick hem och jag gick hem..
Bestämde att syrran skulle komma tillbaka igen... Så när hon kom så tittade vi på film... Svae the last dance.. =) Sen var det dags för bingen för oss...

I morse skulle Leo vara på BVC 08.55 och vi klev upp 07.44 så jag kände mig en aning stressad..
Jag skulle duscha, Leo skulle äta gröt, skötväskan skulle packas, sängen skulle bäddas mm.....
Men vi hann.... =)
Leo väger nu 9530 g, vilket betyder att han har gått ner ett hekto... Men det är lätt att han tar igen det.
Leo är 76,3 cm lång..:D Långa killen... =)

När vi var klara på BVC så promenerade syrran, jag och Leo hem till mamma för lite frukost och kaffe..:D Vi skulle egentligen gått hit igår efter att jag hade tvättat men klockan blev så mkt och sen började det regna när jag var nere i affären och när jag kom hem så vräkte snö ner... Så rätt glad att jag gick hem...

När vi skulle gå från BVC så upptäckte jag att Leo tappat sin napp på vägen till BVC.... Suck...
Så ringde till mamma och bad henne koka upp dom nya napparna hon hade hemma för idag glömde jag packa ner en extra napp.. Typiskt, brukar alltid ha en extra i skötväskan men den packade jag upp sist för att den skulle kokas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0