21/4 -2010

Leo hade inte tappat sin napp.. Den låg nere i facket i fotsacken... Jag kände ändå där när vi var på väg hem till mamma...
Aja, den är tillrätta nu iaf.. =)

Har varit hemma ett tag nu..
Gett Leo gröt och beställt lite kläder från HM... =)

Väntar på att Leo ska bli tillräckligt trött så han vill sova.. =)

Leo har näst intill stått på knäna mer idag än vad han ålat sig känns det som.. Hoppas mitt hjärta börjar gå snart... =)

I morgon kommer min nya cykel hem och då ska jag se om min bror vill hjälpa mig montera ihop den..:D Sen är det bara cykla och tuta.. =)


Dessa kläderna beställde jag från HM...=)



Ett par treggins =)



Vitt snyggt linne =)


Sen så klart till Leo med. Beställde det i storlek 86 till Leo så han har lite att växa i.. Blev en skjorta och ett par jeans.. När jag köpt skjorta till Leo innan så har det aldrig blivit av att han använt dom och sen har dom blivit för små så nu ska han få börja använda det... =)




Han kommer bli så fin... =)



Ska ta och läsa lite bloggar nu medans Leo sitter och leker med sina leksaker.... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0