8/9 -09

Igår var Leo´s pappa här en runda på förmiddagen. Vi skulle ordna ett konto till Leo... Så efter att jag duschat och gjort mig i ordning så promenerade vi ner till banken med barnvagnen.. Leo fick en spargris och en spade av banken..:D
Promenerade hem igen för att ta posten och packa ner ett ombytte och mat till Leo.. 
Packade även ner smyckeskrinet, halsbandet och tandsaken för att jag skulle in till stan och lämna in det på gravering.

Jag fick paket avin, stod att paketet skulle komma till konsum 8/9 och att jag kunde hämta det efter klockan 16.00..

Efter jag tagit min post och packat ner det jag skulle ha med mig så tog jag barnvagnen och promenerade hem till mamma..
Leo´s pappa körde hem..

När jag kommer hem till mamma så håller hon och Linda på att beställa kläder... Gud vilket sug jag också fick.
Satt och kollade runt på olika sidor... Kom in på Jotex.. Hittade ett 8 delars påslakan för 199 kr som jag beställde.. Var nedsatt till 199 kr.. 4 örngott, 2 påslakan och 2 lakan. =) Kostade över 400 kr annars.. Hittade även mig en pläd som var nedsatt som jag beställde.. :D Sen fick de vara bra.. Hade 50% också så de blev sammanlagt 248.50 kr..:D Nöjd..=)


Sedan när Linda körde hem så ställde mamma sig i duschen och sen när hon var klar så körde hon Flynn till Linda och sen kom hon hem och hämtade mig och barnvagnen..
Flynn och barnvagnen får inte plats i bagageluckan samtidigt...

Kommer in till stan. Vi går till Görans ur och guld för att lämna in sakerna på gravering.. Kostade 450 kr sammanlagt för 3 saker... =/ Mamma betalade det åt mig..
När vi är inne i guld butiken så vaknar Leo till liv och då känner jag att han hade kissat igenom sina kläder så vi fick gå och leta upp någonstans där jag kunde byta kläder och blöja på han..
Vi gick till Eva på skaparstugan, mammas vännina..
Vi fick byta hos henne som snällt var..:D
Efter vi suttit hos Eva och pratat med henne så gick vi in på flaggen huset för att handla mat sedan blev det hemfärd..

Stannade vid Coop för att jag skulle hämta paketet moster skickat till Leo. När jag kommer in och sträcker fram lappen till henne så scannade hon den och sen säger hon att paketet inte har kommit.. Och då blev jag smått irriterad.. Man brukar få avin samma dag som paketet ska komma.. Stod på avin att paketet kunde hämtas efter klockan 16.00 den 8/9... Suck.. Hon som jobbade inne på coop sa att hon hade haft en annan kund som inte heller hade fått sitt paket idag....
Hon sökte på koli numret på postens hemsida för att se vad de stod och vart paketet var men det stod inte ett skit.. De enda som stod var att försändelse hade skickats ut till mig..
Sa att jag skulle återkomma i morgon... Hoppas att paketet kommit då.. Lite surt om de skulle blivit stulet eller kommit bort...


Åkte hem till mamma och satt där tills jag ville hem då körde hon hem mig...
Kom hem vid 23.30 igår kväll.. Kokade Leo´s flaskor och förberedde för natten och sen knöt jag mig med till sömns..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0