2/9 -09

Gick och la mig tidigt igår kväll... 22.38 stängde jag av datorn och sen gjorde jag mig klar för sängen och skuttade ner..
Leo somnade vid 9 tiden igår kväll.. Han hade inte sovit på eftermiddagen. Han tog powernapar istället.. 2 - 30 min..
Stackarn... Så vid 20.00 tiden skrek Leo så pass mkt så det skar i öronen. Han var så övertrött och han hade magknip... Mamma kom upp och nattade Leo.. Mamma höll på i en timme...

Leo vaknade inte förens vid 3 tiden inatt... Så han sov 6 timmar.. Så idag är man rätt utvilad.
Nästa gång vi vaknade så var det vid 6 och sen vid klockan 8 på morgonen.. Sen klev jag och Leo upp.. Bytte blöja och klädde på honom.. Gav han mat så nu sover han igen. Har diskat, kokat Leo´s flaskor och plockat i ordning lite.

Marie och Mille ska komma en runda nu på förmiddagen.

Ska ta och promenera upp till mamma sen med barnvagnen så Leo får komma ut lite.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0