28/9 -09

Ringde HM i förmiddags och det var helt ok för mig att skicka tillbaka jackan, overallen och termobyxorna för att byta det till en större storlek.. =)
Så det är bara för mig att posta iväg det.. Måste vänta på min mosters kund nr till HM.. Hon beställde ju overallen så HM var tvugna att ha hennes kund nr..

Ringde BVC innan men kom bara till deras telefonsvarare så jag spelade in ett medelande, Eva ringde upp mig sen när hon lyssnat på det..
Föräldrargruppen är idag klockan 15.00 skulle gått dit men eftersom jag är förkyld så vill jag inte smitta ner dom andra som är där. Skulle vägt Leo idag nämligen samtidigt som föräldrargruppen var men fick ändra tiden.. Så på fredag ska jag väga han..
Pratade med Eva om Leo´s magknip också.. Pratade med sjukhusrådgivningen i förrgår och dom sa att jag skulle prata med min distriktsköterska om det så det gjorde jag när jag hade henne på luren. Eva sa att jag skulle ringa barnmottagningen så läkaren får titta på Leo.. Han kanske inte tål modersmjölkersättningen att den kan vara för stark för han. Har användt minifom sen han föddes så det har ju inget med det att göra...
Barnläkaren hade varit på BVC bara för någon dag sen så därför skulle jag ringa barnmottagningen och få en tid...

Sen fick jag ett annat samtal också.. Lättade lite på hjärtat... *puh*

Jag har nyss varit ute på en promenad med Flynn.. Mamma tog Leo så länge.. När jag och Flynn kommer in igen så hade Leo somnat...

Måste gå hem en runda och hämta mer kläder till mig och Leo eftersom vi ska stanna hos moder en natt till...

Känns som jag håller på få bihålsinflammation.. Har ont i bihålan under ögat.. Höger sida och det är på höger sida jag är förkyld med.. Bara halva ansiktet som är förkylt och andra inte.. Näsan rinner hela tiden, har börjat få hosta också...
Vet inte när jag var sjuk sist men det var ett väldigt bra tag sen... Livrädd för att få svininfluensan...


Jag är sugen på stekt ris med biff från Kina resturangen i Olofström.. Min mage har skrikit efter det i en vecka nu men det var nog inte så länge sen jag åt de..
Men skulle kunna leva på den maten varje dag i en veckas tid för det är så gott...


Ska ta och kolla vidare på nätet, typ min facebook.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0