1/9 -09

Igår hade jag tvättis...
Leo´s pappa kom hit och passade Leo medans jag tvättade.. Trodde först min tvättid skulle gå helt åt skogen.. Hade tvättid mellan 12-17 och klockan 14.00 kunde jag börja tvätta... Hann nästan tvätta upp allt, de enda som inte blev upp tvättat var påslakan och underlakan men de kan jag ta nästa gång...

På kvällen så kom Leo´s älskade faster hit.. Vi skulle tagit kort och sånt men Leo somnade så vi får ta det en annan dag..
Vi skulle beställt kina mat från Olofström men sen när vi väl hade bestämt oss vad vi skulle ha så såg Gisse att Kina resturangen var stängd... Va fan... *Besviken*
Då tog vi Kina Canton i stan istället men deras stekt ris med biff var inte speciellt god.. Stekt ris med biff från Olofströms kina är godast.. Inget slår det.. =)
Blev massa prat och skratt, hade väldigt trevlig kväll..

Sedan körde Gisse vidare till Mörrum där hon skulle knyta sig för kvällen..

Leo´s pappa stannade kvar en stund till.. En låååååång stund... Haha...

Idag ska Leo till BVC och väga sig... Hade en tid 24/8 till BVC läkaren men en halvtimme innan vi skulle börja promenera så ringer dom och säger att läkaren är sjuk.. Så Leo blev inte vägd då. Hon som ringde skulle återkomma men det gjorde hon aldrig.. Så Leo är inte vägd på 2 veckor, 18 augusti vägdes han sist...
Tycker det var illa att man inte fick komma och väga han ändå men det var väl latheten hos dom...

Ska bli kul och se vad Leo väger nu.. Jag chansar på 5500 g något... Sist vi vägde han så vägde han 4460 g..
Leo´s pappa ska följa med till BVC idag för första gången...

Nu har Leo vaknat till liv så nu måste jag gå och ta honom...

Bloggar mer sen om jag hinner..:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0