1/9 -09

Precis när jag slänger om handduken runt kroppen efter duschen så plingar det på dörren..
Fick lite panik.
Tittade i nyckelhålet vem det var och där stod mamma,pappa och Flynn.. =)
Sa till dom att de var ju tur att jag hann ut ur duschen annars kunde dom stått där men då sa mamma att hon hade haft nyckel annars...

Mamma lämnade barnvagnen till mig så jag kan promenera till BVC med Leo sen.. Ska vara där om 1½ timme..
Barnvagnen har stått hemma hos mamma sen i söndags.. Leo kommer nog tycka det är skönt att komma ut en sväng.
I dag kommer Carro hit en runda efter jag varit på BVC och i morgon bitti så kommer Marie hit med frallor o fika.. =)

Hemskt vad gräsklippare ska låta.. Vaktmästarna är utanför och klipper gräset med en sån där åkergräsklippare och jag har balkongdörren öppen en liten springa och det låter f*n som dom är inne i lägenheten och kör runt...
Leo rycker till emellanåt..
Kan inte ha balkongdörren stängd heller för det är väldigt varmt i min lägenhet och så är det dygnet runt och ingen värme är på.. Så har ett fönster öppet i varje rum..

Nu ska jag ta och göra mig klar..
Om en timme kommer Leo´s pappa...


------------------------------------------------------------------------------------

Inte undra på att det dönade så mkt när vaktmästarna kör 2 åkergräsklippare på en o samma gräsmatta..
Vad är det för mening??
Går inte snabbare för det eftersom det är 2 lika stora gräsmattor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0