24/10 -09

Igår kväll när jag och Leo promenerade hem så sa Leo till mig att ringa Marie och Jens för att se vad dom gjorde och om dom ville komma hit...
40 min senare så var dom här.. =)
Man får ju faktiskt säga att det var sonen som ville att jag skulle ringa dom och kolla vad dom gjorde mm..:D Nu har man ju någon att skylla på..:D

Igår när Marie och Jens var här så ringde mamma och sa att jag skulle komma ner och hämta sakerna. Hon hade hämtat resten av sakerna från Mats.... Bilbarnstol, matstol, gosedjur, lite kläder, badbalja mm..
Så igår kväll var jag inte alls glad, som det såg ut i lägenheten.. Fick PANIK.... Var saker precis överallt och sånt klarar jag inte av, snabbt som attan försöker jag få undan sakerna... 1 kartong och en papperspåse med kläder ska tillbaka till Mats.. Sen var det 1 papperspåse med kläder som ska till Isak.. Men att bara påsarna stod i lägenheten fick jag PANIK av.. Ville bara slänga ut dom på balkongen.. Bilbarnstolen står kvar i lägenheten och den håller jag på bli tokig av för jag tycker den tar en massa plats.. Suck...
Laban babygymet vet jag inte heller vart jag ska ställa för den tar med massa plats...
Den kartongen jag skulle behålla åkte ner i förrådet. Jens bar ner den till mig innan dom skulle köra hem..

Var väldigt trevligt hemma hos mamma igår när Roland var där på besök... Var länge sen man såg han..

Idag är det lördag och jag har inte gjort så mkt..
Vaknade och slängde mig i duschen, när jag var färdig så skulle jag ut och röka och då såg jag att det regnade ute..
Jag som hade planerat att promenera ner till coop för att hämta ut paketet som kommit..
Men inte de inte.. Det kunde jag ju glömma...
Och eftersom regnskyddet till barnvagnen är sönder så kunde jag ju glömma det totalt.
Så jag satt och väntade på att det skulle sluta regna.. Jag väntade en timme, jag väntade 2 timmar och jag väntade i 3 timmar men det regnade än.. Tänkte jaja då skiter jag i de då...
Men sen ringde mamma och kollade vad jag och Leo hittade på...
Hade det bara duggat så visst då hade jag struntat i vilket och gått till affären men det öste ner...
Mamma sa att hon skulle komma och plocka upp mig och Leo.. Så jag gjorde klar Leo och åkte ner till affären.. 
Mamma köpte frallor vi skulle äta till frukost... När vi handlat klart så åkte vi hem till mig och jag gick igenom och visade kläderna för mamma som ska till Isak. Var skönt att påsen som ska till Isak åkte ut ur lägenheten.. =)
Packade Leo´s skötväska sen var det dags att åka hem till mamma.. Vi hade planerat att åka till Isak och lämna kläderna men Jennie kunde inte idag så vi ska dit i morgon..
Så jag och mamma satte oss och käkade frulle istället...
Sen blev det massa bus med Leo...

Till middag så blev det korvsoppa som jag och mamma lagade..
Sedan blev det kaffe och se reprisen på ensam mamma söker och sedan åkte jag och Leo hem..
Har kokat Leo´s flaskor och förberett inför natten och så...

Natten till idag så vaknade Leo 04.41 och han somnade lite innan klockan 20.00 igår kväll.. Tror inte det dröjer så länge innan han sover hela natten...

Leo somnade för en stund sen i famnen så jag har bäddat ner Leo i sin säng...


I natt ska man dra tillbaka klockan också.. Tror det var bakåt man skulle dra klockan en timme?
Blir väl att man får sova en timme längre om nätterna nu då..:D


Snart är det dags för sängen känner jag...

I morgon är det söndag och då är det ENSAM MAMMA SÖKER....YEEEEJJ *Happy*


Dags för en cigg och ett glas jucie nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0