2/10 -09

När jag vaknat till liv och matat Leo så ringde jag BVC för att avboka Leo´s tid eftersom jag vägde han hos läkaren.. Fick lämna ett medelande för jag ringde innan deras telefontid.
När jag ringt BVC så kom Mickaela på en morgon kaffe.. När vi sitter och pratar så ringer BVC upp mig..
Fick en ny tid till BVC och Eva frågade hur det gått hos läkaren.. Berättade om hans nya mat som han abslout inte gillar.. Eva sa att jag skulle ta en nypa socker i maten för att få bort den berska smaken..
Fick även en tid av Eva då tandhygnisten ska komma till BVC...
19 oktober ska Leo få sin 3 månaders vaccination..

När Mickaela hade gått så skulle jag börja damsuga och sen skutta in i duschen men kollade mobilen innan och såg att jag hade ett missat samtal från ett nummer jag inte hade inlagt..
Kollade eniro men fanns inget så jag ringde upp numret.. Kom till familjerätten..
Satt och pratade en del och hon sa att hon pratat med Leo´s pappa angående kontaktperson mm och att han gått med på de och så.. SKÖNT..
Fick en tid som Anna-Maj kontaktpersonen ska komma hem till mig och Leo för att träffa oss och sedan ska hon vidare hem till Leo´s pappa och träffa honom...
När jag damsugat och duschat så kom Leo´s farmor på besök.. Alltid trevligt.. =)
Satt och fikade och hon busade runt med Leo...
När hon körde så kom Mickaela upp på en kopp kaffe till.. =)
Sen blev det lungt resten utav kvällen...


Försökte även denna dag att få i Leo nutrimigenen men lyckades inte.. Inget som gillas.. Tog en nypa socker i maten som Eva sa att jag skulle göra men gick inte.. Leo bara klöktes av maten så jag försökte inte ens mer med att ge han maten för jag tyckte synd om han. Dessa 2 dagar jag försökt nu så har det inte gått något vidare... Hoppas det blir bättre... På något vänster ska jag få han äta maten..

Mickaela hade med haft nutrimigen till sin lilla men hon hade med total vägrat äta maten..

Nutrimigen är nog inte så populärt bland barn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0