20/10 -09

Idag så kom mamma och syrran för att hämta mig och Leo vid kvart över 12..
Mamma skulle till läkaren och jag skulle upp till barnmorskemottagningen för göra cellprov som dom erbjuder alla mellan 23-59 år...
I samband med provet så frågade hon om jag hade preventivmedel men det hade jag inte så hon bokade in en tid till mig nästa vecka. Hon frågade vad jag hade funderat på och jag svarade p-spruta eller spiral.. 
Hon tyckte spiral men vet inte om jag vill ha de då våran släkt haft det och fått infektioner mm... 
Så spiral funkar inte i våran släkt... 
Pratade med barnmorskan om 12 veckors efterkontrollen och den får man tydligen ringa och boka själv numera...
Så det får jag ta och ringa o boka i morgon eller torsdag. 


När jag var färdig gick jag ner där syrran och Leo satt och väntade på moder..
Vi gick till emashoppen för att titta lite när moder var klar...
Det var en som trodde jag var någon annan så hon sa Johanna till mig när vi stod utanför emashoppen. Jag fattade typ ingenting först.
Jag köpte 2 ljus och melittapåsar =)
Drog vidare till coop forum för att handla blöjor till Leo.. Köpte även havregrynsgröt till Leo som jag ska testa ge han snart... :D


Idag så kom en till sån lapp om att jag hade ett förstort brev att dela ut.. Fattade ingenting.. Trodde någon drev med mig..
Så när jag kom ner till posten idag så fick jag 2 paket + HM paketet med Leo´s täckbyxor...
Det ena paketet visste jag var det var.. Det var Leo´s overall från moster och mamma som kommit.. Så sjukt snygg... =) *NÖJD*
Tack mormor och gammel moster den var jätte fin //Leo =)
Andra paketet kände jag igen handstilen på men kunde inte placera den. Öppnade paketet och såg att det var Britt som köpt kläder till Leo och skickat ner..

Kommer hem och packar upp varorna sedan ringer mobilen... Det var han, den hemliga.. Tsss. =)
Pratar en stund med den hemliga och sen börjar min mobil ringa för fullt på andra linjen och det ramlar in sms. =)

Carro och Emelie kom hit en runda vid halv 5 tiden och en halvtimme senare ramlar Marie, Jens och Moa in genom dörren.. <3<3<3<3<3<3<3
Jens var här drygt en timme sen skulle han köra på föräldarmöte, 20 min senare så kör Emelie och Carro...
Sen vart det bara jag, Marie och Moa kvar... =)

Leo somnade till och från i famnen och har hållt på så sen vi kom hem från stan..
Men klockan halv nio somnade han ordentligt...
5 min efter Leo somnat så kommer Jens och Anton tillbaka... 
Vi satt och tittade på DH och fikade lite... Aldrig varit med om en kille som tittar och följer DH, men Jens gör det.. Chockad eller vad =)
 
Efter DH så körde dom med hem så nu sitter man i sin ensamhet igen...
Är rätt trött idag och jag tror att jag ska göra mig i ordning för sängen när jag bloggat klart.. Så då kommer man kanske i säng en vettig tid idag?



Denna kom idag =)=)=)



Emelie ville leka kändis =)


Carro en helt vanlig dag.


Vem gömmer sig bakom handen? MARIE??


Sen tyckte Emelie att hon skulle visa sitt rätta jag:D





En helt vanlig kväll från min balkong




Ska ta och göra mig klar för sängen och krypa ner..
En ny dag i morgon.


Godnatt


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men gud vilken mysig utsikt du har från din balkong!

2009-10-22 @ 13:37:16
URL: http://emior.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja den är inte fel om kvällarna..:D

2009-10-22 @ 19:14:33
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0