19/10 -09

Har inte bloggat på ett väldigt bra tag.
Har inte skett så mycket heller som vanligt...
Haft mycket besök av Marie och Jens.. Love that girl. Min barndomskompis.... <3 Mycket skratt mm har det varit.. Lagat goda middagar..:D
Carro var också hos mig för någon dag sen. Var 2 veckor sedan vi sågs sist... Hon har varit på en liten tripp i Sverige..

Idag var jag hos BVC med Leo. Han skulle vägas,mätas och vaccineras..
7290 g väger min lill kille nu och han var 64 lång...
Leo fick 2 sprutor. En spruta i de ena låret och en i de andra.. Första sprutan gick rätt bra, han grät inte så mycket. Men andra sprutan var värre, HAN SKREK RÄTT UT.. Tyckte synd om min pojke...


Har pratat i telefon rätt mycket den senaste veckan...
Hmm undra med vem?? =)
Helt underbart och han är underbar, någon mer snällare kille tror jag inte det finns?...



Igår var det ensam mamma söker på tv:n.. Förstår bara inte varför det ska vara en gång i veckan... Man längtar ihjäl sig till nästa söndag.. Helt spännande roligt...


De var väl allt jag hade att skriva för denna gången...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0