25/11 -09

Har inte bloggat på 5 dagar men jag tror ni har överlevt ändå..
Jag har haft fullt upp vissa dagar...


Igår så hämtade Josse och Oscar mig o Leo för att sedan dra vidare in till stan.. Vi skulle hem till Paula på mamma fika..:D
Var jätte trevligt.. Massa barn.. =) Var Oscar, Elton, Leo och tvillingarna Niclas och Filip..:D
Måste göras om..:D
När vi skulle köra hem så körde vi inom Coop forum för jag skulle springa in där och handla en babysitter till Leo... En babysitter som gungar lite mer.. Även om han redan har 2 så behöver han en tredje som det är lite mer fart i för dom andra rör sig knappt ur fläcken... 
Åkte hem till mamma för att ta och vika min tvätt mm... Mamma satte ihop babysittern direkt och sen satte vi Leo där... Han älskade den... 
Jag började med middagen.. Hemma gjorda köttbullar med potatis och sås.... 
Sen var det full rulle med tvätt och så vidare... 
Mamma körde hem mig och Leo på kvällen... 

Leo var jätte trött igår kväll när vi kom hem men Leo vägrade stänga ihop sina ögon.. Totalt vägrade... Han skulle verkligen inte somna...  Försökte få han och somna på soffan men inte det. Försökte få han somna i sin säng men inte det heller, la Leo i min säng till slut och då somnade han efter ett tag..
Leo vill så gärna ha sin snutte över ansiktet men jag tycker inte riktigt om att han har det så Leo blir vansinnig när jag ska ta bort den och lägga den vid sidan om han istället... Har aldrig varit med om en envisare unge....


Leo vaknade 05.50 första gången i morse så då fick han välling sen somnade han om..
Leo vaknade vid 8 tiden igen och då klev vi upp... Vid 9 tiden så fick han gröt... Gröten gick ingen vidare att ge han idag så han fick välling istället...
Igår åt han gröten hur bra som helst.. Var riktigt nöjd...
När Leo åt så skickade Micka sms och undrade om vi skulle ta en morgon promenad och visst ville både jag och Leo..
Vi gick längs cykelbanan idag.. Hållet ut mot Gungvala men vi vek av så vi kom ut vid macken.. Gick in på macken och handlade cigg.. Micka köpte frallor vi skulle knapra på när vi kom hem till Micka...
Sen började vi promenaden hem...

När vi hade ätit så var det dags för en cigg och då såg jag mammas bil utanför balkongen.. Mamma var uppe och lämnade saker i min lgh för dom skulle köra till Jönköping..

Blev en kopp kaffe till hos Micka innan Leo var så trött så man fick gå hem för att lägga han... 
Hann inte mer än lägga Leo på soffan så somnade han... 

Jag ska ta och plocka i ordning och se om man hinner slänga sig i duschen innan han vaknar...


Nu ringer mobilen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0