18/11 -09

Sitter i soffan som en påse nötter..

Jag och Kim sitter och kollar på barnprogramen på svtb... Skit program rent ut..
Vilken unge skulle förstå när byggare bob snackar om lagra energi??
Var ett annat program det inte var en handling i och alla program är i princip gjorda på lera....


Klev upp några minuter över 6 i morse, slängde mig i duschen och sen var det dags att byta kläder på Leo mm..
Snart ska vi åka till BVC....


Jag börjar bli hungrig nu.. Någon som vill komma med frukost...

Idag kommer Carro vid 2 tiden...


Usch jag är helt slut... Vill bara klä av mig kläderna för att gå och lägga mig igen.... Ligga i sängen och dra en hel dag men det kan man ju glömma..



Hoppas inte Leo blir allt för gnällig idag men det återstår att se...


Hjärtat kanske redan kommer ner inom tio dagar igen..... =) =) =)
*Miss*



Dags att göra det sista innan BVC....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0