10/11 -09

Igår så var det skit väder hela dagen. Regnade konstant hela tiden... Satt och försökte få tag i familjerätten men det får man nästan aldrig så man får spela in ett medelande och hoppas på att dom ringer upp dagen efter.. Ibland kan det ta upp till en vecka innan dom ringer upp... Jag spelade in 2 medelanden till dom så dom skulle förstå att det var lite panik..
Fick ett sms på förmiddagen från Leo´s farmor som undrade om hon kunde komma på eftermiddagen och eftersom jag och Leo inte hade något planerat så gick det bra...
Slutade med att Leo´s faster också följde med hit och det var tur det så man kunde få lite nya bilder på Leo... =)

Leo var inte världens gladaste unge igår... Han var lite små gnällig men jag tror att det har med tänderna att göra.. Han sov inte speciellt mycket igår heller.. Han somnade i famnen och sen när man la han ner så tog det ett par minuter sen var lille Leo klar vaken igen...

Innan Leo´s farmor och faster kom igår så ringde mobilen.. Det var ett positivt samtal så nu är det bara hålla tummarna..

Leo´s farmor och faster kom vid 16.30 tiden igår eftermiddag.. Satt och pratade och drack kaffe..
Alltid lika skönt när Leo´s faster är med för henne kan man prata om allt..
Leo´s faster fick ett par söta bilder på Leo igår med kameran..
Såna bilder man själv aldrig lyckas med eller kan ta...

När dom körde vid 7 tiden så gjorde jag i ordning mat till Leo sen promenerade vi ner till Mickaela.. Även Hanna, Michelle och Maximiliam var där... Inte träffat dom på flera månader så det var trevligt... Satt där nere och pratade och drack lite mer kaffe.:D

Gick hem rätt snabbt igen för Mickaelas dotter somnade och jag ville inte att hon skulle vakna om Leo skulle skrika till...

Satt och pratade en massa med hjärtat innan det blev dags för sängen...


I morse klev jag och Leo upp vid någon minut över nio.. Hade fått ett sms av Mickaela som var väldigt kaffesugen..
Så satte igång en kanna kaffe och hon kom upp..:D Bestämde mig för följa med Mickaela till dagis för att hämta lillan för jag var ändå tvungen och gå inom affären och köpa frimärke...
Även skit väder ute denna dagen, små duggade och det var kallt ute så händerna höll på frysa fast på handtaget på barnvagnen...
Sammanlagt så tog promenaden 1 timme och 10 minuter..:D Var skönt att komma ut även om det var små ruggit.. Leo sov gott i barnvagnen men vaknade bara några minuter innan vi var hemma...
Satt och väntade på att klockan skulle gå så man kunde ringa familjerätten, Anna skulle komma tillbaka klockan halv 12 ifrån ett möte så när klockan blev halv 12 så bodde jag i princip på telefonen men jag fick tag i henne till slut.. Även om jag hade spelat in 2 medelanden till dom så tänkte jag inte vänta.. Satt och pratade med Anna i 40 minuter... Känns alltid bra när man pratat med dom och fått veta lite mer hur det ligger till med saker och ting..När vi lagt på så satt jag fortfarande och väntade på att klockan skulle ticka, Carro skulle komma vid halv 3 tiden.. Pratade med hjärtat i telefonen och när vi lagt på så hade jag ett x antal missade samtal från Kim så jag ringde snällt upp henne...
Kimpa skulle med komma upp på en kopp kaffe..
När flickorna kom så vart det full fart i lägenheten med prat om allt, allt, allt... Jag och Carro beställde och delade på en kebabrulle... Tror jag har halva inne hos pizzabagaren för att jag ville ha pommes i kebabrullen och han sa till mig att han inte gjorde såna rullar och då sa jag till han FÖR MIN SKULL, han ba njaa och tvekade i typ 30 sek jag ba men jooo och han bara ja för din skull då..:D När jag skulle hämta kebabrullen så fick Carro snällt följa med mig för att jag inte ville gå dit själv och skämas.. :D
En stund efter så åkte Carro hem så då vart det bara jag och kimpa kvar.. Satt och pratade om allt... Jag höll på trilla av soffan när Kim berättade en sak... Tårarna bara sprutade för att man skrattade så mkt... Vek mig dubbelt...


Sen åkte Kim med hem så då plockade jag undan och hade mig innan jag la mig ner i soffan för att försöka natta Leo.. Hade igång Oliver Shanti - Infinite longing på youtube så det tog inte så lång tid innan han somnade.. Leo skulle bara böka runt som vanligt först.. 

Sitter och väntar på att hjärtat ska sluta jobbet så man får höra hans röst... 
Det är lite små drygt att klockan inte kan ticka på... 




Min älskade son...


















Endast 2 dagar kvar tills vi ses hjärtat... 2 dagar tills man får hålla om dig igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0